söndag 27 mars 2011

Ogilla tidsomställning!

Vet att jag borde sova vid det här laget om jag ska ha minsta lilla möjlighet att orka upp ur sängen imorgonbitti, men kroppen känner att klockan inte är mer än 21.45. Det är riktigt dryg tidsomställning när man tappar en timme, speciellt när man sovit lite halvdåligt på natten också. Jag är ett trött vrak, men inte sovtrött! Så nu sitter man här och har lite lätt ångest för morgondagen kommer bli tuff!!


Har haft en alldeles underbar helg!


I fredags gjorde jag slag i saken och följde min senaste impuls = jag ska bli blond! Nu är det inte riktigt fullbordat eftersom det tar sin lilla tid att få bort de röda pigmenten.. att gå från knallröd till blond direkt är en omöjlighet! Just nu är jag kopparfärgad! Haha.. Men jag gillar't! Har ingen jättebrådska att få klart det så nu får håret lite tid på sig att återhämta sig från mördarblekningar. Resultatet so far (det är lite ljusare än bilden visar dock):


Fredagskvällen spenderades på Sigurdsgatan 25 där Sator spelade. Riktigt nice måste jag säga och sällskapet var perfekt! Jag och Nina hade redan bestämt att vi skulle gå och jag lyckades få med S också!! Hade en liten sneaky plan på kvällen som gick i lås precis som vi hade tänkt.. moahahaha.. Det är iaf ett par steg närmare dit jag vill komma! (ja, kryptiskt som attan)


Lite trött och smått bakis hjälpte jag mamma på Änglamässan under lördagen. Borde kanske sprungit runt och kikat lite men jag la fokus på att vara en duktig medhjälpare åt henne istället. Kvällen blev lugn med mat från Spicy och hyrfilm hemma hos S. Vi skrattade åt hur trötta vi var, att vi måste blivit gamla för dels somnade han minst två gånger under filmens gång (den var visserligen inte så bra) och dels så var vi i säng kl 23 en löningslördag! Hahaha.. Skandal ju!


Söndagen har bara varit MYS!! Slappat, gosat och relaxat.. soffhäng deluxe!! Körde en onlinepizza också! Hahaha.. det är höjden av lathet men så förbannat nice att valmöjligheten finns när man inte orkar ta sig utanför dörren! Blev dock tvungen att göra det tillslut eftersom filmerna skulle återlämnas senast kl 18.. Känner mig lite besviken över att febern inte gått över helt än.. eller om det är så att den varit borta ett par dagar (har inte kollat tempen) och kommit tillbaka! Inte mycket, 37.7 men det är ändå tillräckligt för att jag ska känna mig hängig ikväll. Suck!! Har blivit lite snuvig under helgen också, hoppas nu på att viruset inte återhämtat sig för en ny attack mot mig!

Inga kommentarer: