tisdag 5 juni 2012

Terrible Tuesday!

Det kanske är universums lag eller nåt men bara för att jag denna tisdag har massor med skoj att se framemot, som skulle göra tisdagen till en BRA dag för en gångs skull, så börjar den som kattskit!! Bara en massa tjafs och trams på jobbet som gör mig ordentligt irriterad! Mitt humör är inte att leka med för tillfället.. Kände mig faktiskt inte så grinig imorse trots tisdagen till ära men det gick snabbt utför efter en massa gnäll och bannor på jobbet. Det spelar liksom ingen roll att man jobbar häcken av sig, aldrig att man kan få ett tack för det eller lite visad uppskattning.. nej då.. Istället kommer det klagomål på saker man inte hunnit med, sånt som faktiskt inte är prio. Jag gör det som är allra viktigast för stunden, sånt som MÅSTE göras men då får man skit för att man inte gjort det andra.

Nej, ska sluta ösa ur mig nu innan jag skriver nåt riktigt olämpligt. Känner att ett raseriutbrott hänger i luften så lika bra att försöka tänka på nåt annat. Tur jag har ett par dagar ledigt nu så jag får coola ner mig lite..

Tror tisdagen ordnar upp sig så fort jag slutat jobba för dagen. Har en trevlig fika att se framemot och efter det har älsklingen bjudit ut mig på en middagsdejt på stan. Kanske inte är überspännande att åka och handla efter en sån trevlig eftermiddag/kväll sen men en tripp förbi Maxi är ett måste så vi slipper åka hemifrån under våra lediga dagar.

Andas, andas, andas.. Ska försöka styra om ilskan till nåt mer produktivt nu!

Inga kommentarer: