tisdag 31 augusti 2010

Vicious!

Idag har det varit så mycket crappig tisdag som det kan bli! Har jobbat i motvind precis hela dagen och det där med att sluta i tid kan jag nog se mig om i drömmarna efter. Alltid dyker det upp nåt! Jag älskar mitt jobb och är fortfarande överlycklig över att ha det, förstå mig rätt, men vissa dagar går det inte att vara positiv så är det bara. Det här har varit en sån dag...

Har varit på helt vidrigt humör hela dagen och kvällen! Ville inte ens ha sällis fast jag blev erbjuden det, kände det är bättre att jag surar i min ensamhet idag.. Ska fixa middag och även baka lite paj imorgon istället då jag förhoppningsvis är lite gladare och trevligare att vara i närheten av. Blir nog riktigt trevligt! Älskar att anstränga mig lite extra när det finns nån man vill göra det för..

Kommer bli lite jobbigt med saknad här framöver... jag är bortrest hela den här helgen... nästa söndag åker han till Kina och jobbar, blir kvar där till min födelsedag... lååååång tid ju! :(

Inga kommentarer: