måndag 30 augusti 2010

Hysteriskt!

Kan inte säga så mycket annat än just hysteriskt! Förra veckan var bland det värsta i jobbväg hittills och den här gången är det inte enbart att jag varit dålig att uppdatera bloggen utan jag har verkligen inte haft tid! Det blev 16 timmar övertid sammanlagt förra veckan, jobb från tidig morgon till sen eftermiddag och sen mer jobb när jag kommit hem på kvällen. Har en massa som behövdes fixas klart till en mässa vårat företag ska vara på i Tyskland i september..

Så egentligen finns det ju inte mycket att säga om förra veckan annat än att jag jobbat, jobbat och jobbat.. och efter det; jobbat...

Hann tydligen med att bli sjuk där en sväng också, men fick lov att köra den oslagbara kombinationen "tonvis med alvedon + en stor portion denial". Överlevde veckan med blotta förskräckelsen men känner mig fortfarande helt slut! Hade fortfarande 38 graders feber i lördags och har verkligen inte gjort nånting den här helgen.. knappt iaf.. Det blev lite mer jobb trots feber och skit. Hade turen att en sötnos kom och fixade kvällsmat fredagkväll samt brunch på lördagen åt mig, eftersom jag var helt utslagen..

Igår var jag på benen igen, dock fortfarande väldigt mör.. Åkte till Kungsbyn en sväng och kikade lite i deras saluhall + åt en god lunch bestående av älghamburgare. Efter det blev det storhandla på Maxi, inte det roligaste man kan göra en löningssöndag när hela Västerås tydligen ska vara där på samma ställe samtidigt. Tack vare mitt sällskap höll jag mig ändå lugn och klarade hela rundan på Maxi utan vansinnesutbrott. Hahaha.. Antingen gör han mig lugnare eller så är det så att jag kanske anstränger mig lite extra för att inte få psykbryt i hans närhet. :P

Har jobbat lite även ikväll, men förhoppningsvis blir det inge mer kvällsjobbande den här veckan. Längtar till fredag! Då åker vi ett gäng tjejer till Ullared och går in i shoppingdimman.. Ska bli riktigt nice och roadtrip är alltid kul med trevligt sällskap!

Måste hoppa i säng nu... imorgon är det ytterligare en vidrig tisdag man ska genomlida. Kan inte tisdagar bannlysas?!?!?!

Over and out!

Inga kommentarer: