måndag 23 augusti 2010

Duktig måndag!

Kan inte annat än säga att jag känner mig riktigt nöjd med mig själv idag! Var på jobbet 6.55, bommade den tänkta tiden med tio minuter men hann dit innan kl 7 iaf så det är okej. Har verkligen haft fullt upp och inte nog med det blev det bara fler och fler saker som skulle fixas under dagen. Körde på till 18.10 för att komma ikapp lite, vilket betyder 2 timmar och 45 minuters övertid idag. Skönt att ligga plus på kompen för en gångs skull, har legat minus väldigt länge pga Las Vegas resan och en kryssning.

Inte nog med att jag varit duktig på jobbet, jag står även och lagar mat för fullt samtidigt som jag även städat och röjt i köket. Otroligt att man kan förvåna sig själv så mycket ibland! Hahaha.. Fick lov att vara extremt påhittig idag, kylskåpet gapar tomt. Men det blir nog riktigt bra, lyckades skrämma upp lite köttfärs och hade även mozzarella i frysen så det blir fyllda tortillabröd i ugnen. Gott! :)

Älskar mitt mobila bredband by the way. Tack vare det kan jag multitaska för fullt här med matlagning, bloggning och har även trevlig musik här i köket medan jag stökar runt.

Jag är fortfarande lite kluven över hur jag känner för snacket igår.. Sorry för hemligheterna men jag vill bara ösa ur mig det så jag slutar tänka så mycket. Vill dock inte riktigt gå in på det närmare. Jag har fått för mig att saker och ting blivit annorlunda, konstiga men det kan lika gärna bara vara mina egna hjärnspöken som härjar. Har en tendens att tänka och analysera allt för mycket och tillslut vet jag inte vad jag ska tro eller tycka längre. Fast i mitt eget huvud!!! Får se vad som händer, jag måste försöka tagga ner lite bara!

Inga kommentarer: