fredag 25 maj 2012

Med helg i sikte!

Det blir en tuff arbetsdag att ta sig igenom, sömnen i natt var i det närmsta obefintlig. Vet inte varför faktiskt men jag vaknade minst en gång i timmen hela natten igenom. Kan inte ens skylla på katterna för vi sov i gästrummet i natt med stängd dörr för att slippa de dryga hårbollarna.

Direkt efter jobbet idag ska flera ur företaget spela innebandy, målet är att köra kontoret mot verkstan men jag är lite osäker på om vi kontorsnissar har fått ihop tillräckligt med folk. Känns lite underligt att göra entré på en innebandyplan igen efter så många års uppehåll, men det ska bli så sjukt roligt!! Jag är ju dessvärre inte bra i knäna än så det här innebär antagligen att jag får sota för det hela helgen sen med hemska smärtor. Den dagen, den sorgen.. Har ju sett framemot det här verkligen!! Dammade av innebandyklubborna igårkväll och dribblade omkring lite med katternas leksaker i hallen. Har redan laddat upp med diverse tejp och stödlindor, bara att packetera skadade delar ordentligt och sen köra!! :D

Det verkar som att Vegas är med på kartan igen förresten! S berättade igår att om jag når mina mål så kanske det ändå blir Vegas trots att lägenheten inte blivit såld än. Wohoo!! Nu ska jag ta all min motivation och ork till att sätta igång med mina mål!

Inga kommentarer: