torsdag 3 maj 2012

Tankens kraft

Kan väl sammanfatta det ganska såhär:
Verkar inte funka.. inte ett dugg..

...eller så är min hjärna helt enkelt för rörig för att kunna få något utfört via tankens kraft. Förra veckan och den här slår nog alla rekord i stress så jag kanske är totalt blockerad för nya intryck. Nåväl, jag har varken blivit miljonär eller vunnit nån tävling. Föredrar nog det förstnämnda så jag lämnar lite hopp åt Keno-raden jag har i plånboken som ska rättas.

Det är fascinerande hur snabbt min kropp säger ifrån när jag stressar för mycket! Har gått med nässelutslag på händerna och under fötterna till och från ända sen förra veckan när stressandet nådde sin kulmen. Glad på sätt och vis att jag inte får magsår eller andra såna problem men det känns inte särskilt nice med nässelutslag heller! Ser ju ut som att man har nån läskig sjukdom.. eeeeuuuw..

Well, well.. Nästa vecka blir bättre! Kommer säkert ha fullt upp med att göra klart alla mina normala arbetsuppgifter som blivit lidande, men inte i närheten av den stressen som jag har nu. Det känns spännande att vår broschyr ska vara färdig, tryckt och nedpackad i säljarnas väskor tills på söndag när de åker till mässan i Tyskland. Speciellt när framsidan inte är klar, texter håller på att skrivas om och den dessutom måste göras på tyska också! Jag vill ju inte direkt tumma på kvaliteten på texterna heller så just nu sitter jag  även och överanalyserar vad vi har skrivit, om det verkligen är bra nog. Får väl sammanfatta det med att den här broschyren i vilket fall blir mer än 10 ggr bättre än den förra så jag kanske ska nöja mig med det sålänge.

Inga kommentarer: