måndag 7 maj 2012

Vill ha helg!!

Ja, jag vet att det precis blivit måndag men nu längtar jag redan efter helgen!!
Inte för att vi har några speciella planer utan för att jag vill fortsätta påta i trädgården dagarna i ända! Det var ju alldeles fantastiskt väder igår, kanske inte supervarmt men sålänge man höll sig i solen var det riktigt skönt. Eftersom vi har tokmycket att göra känns det som att ingenting händer men igår stannade jag upp och tittade mig omkring, man ser faktiskt resultatet av allt slit!

Satt i helgen och kollade igenom foton från förra sommaren och sommaren 2010.. Inte kunde man då tro att jag en kortare tid senare skulle sitta i ett underbart hus på landet med min älskling! Lycka!!!

Om en vecka firar jag och min darling 2 år tillsammans.. Tiden går så sjukt fort numera! Hela två år redan.. Visserligen var ju vårt första år mer struligt än nånting annat men resultatet av all tidigare problematik blev ju bara great. Vi är fortfarande alldeles nykära!!! Älskar känslan av fjärilar i magen när man möter hans blick och älskar att ha honom nära mig mest hela tiden! I tidigare förhållanden har jag behövt ensamtid men nu vill jag inte vara ifrån min honey! Kan sitta och sakna honom på jobbet vissa dagar, trots att vi varit tillsammans länge nu... My wonderful honey!!!! :D

Inga kommentarer: