måndag 14 maj 2012

Trots att det finns rätt mycket som tynger ner mitt sinne just nu kan jag inte vara annat än lycklig när jag tänker på det fina jag och min älskling har! Idag firar vi två år tillsammans och det blir inget über speciellt ikväll men jag har bokat fönsterbord på Karlsson på Taket för en nice middag och efter det ska vi gå på Tim Burtons nya film på bio. Lyxade till lite och bokade platserna med mer benutrymme dagen till ära. Det kommer bli mys!!! Långhelgen kommer ju ge oss ännu mer tid tillsammans också, även om vi kommer slita i trädgården de flesta av dygnets timmar..

Jag är så lycklig!!

Tyvärr är det mindre roliga saker på gång också imorgon.. Ska göra mitt bästa att inte tänka på det ikväll eftersom det är VÅR dag idag. Imorgon blir det att ta ett djupt andetag och hoppas på det bästa att jag lyckas hjälpa en vän som har det mycket tufft just nu. Helt sjukt att det kan räcka med att man träffar fel person och allt bara blir kaos i ens liv. Eller ja, rättare sagt.. helt sjukt att en människas lögner kan bli trodda på det här sättet och sen förstöra en annan människas liv! Ska väl inte säga alltför mycket om det egentligen men ifall vårt rättssystem låter en sån här sak gå igenom så kommer jag förlora all tro på det!

Inga kommentarer: