fredag 1 juni 2012

Trasig..

Avslutar den här arbetsveckan med ett hårt knytnävslag i magen, sådär så man kippar efter luft och har svårt att röra sig. Det är väl ungefär så jag kan beskriva min arbetsdag på bästa sätt.. Nu återstår inte mycket och jag försöker att ta ner stressen till en mer lagom nivå så jag kan slappna av ikväll och njuta av att det är helg! Ska faktiskt njuta såpass mycket att jag tar ett par drinkar när jag kommer hem, because I deserve it so fucking badly!

Idag har jag mer eller mindre lyckats trolla med knäna på jobbet, fast jag kan inte ta åt mig all cred direkt eftersom en fantastisk människa också trollade för att en transport skulle gå i lås. Jag kommer nog fortfarande sitta alldeles amazed hela kvällen över den personens insats för i regel brukar man inte få sån support ifrån transportörerna. Jag tänker namedroppa företaget eftersom de är helt outstanding! Vill ni ha KANONBRA service, bra priser och tillförlitliga transporter; vänd er till TNT!!

Nu tar jag helg och banne mig vad jag ska njuta!!!

Inga kommentarer: