onsdag 17 juni 2015

Midsommar!

Nu är det bara minuter kvar till en liten minisemester på 5 dagar! Ser framemot att få umgås med mina två älsklingar istället för att harva på jobbet. Vädret verkar ju allt annat än lovande men det är ändå skönt att vara ledig. Håller tummarna att vädret hinner ändras till det bättre sen när den riktiga semestern börjar v. 28. Annars lackar jag ur totalt!

Svea är inne i en alldeles fantastiskt härlig ålder just nu! Hon kopierar precis ALLT vi gör. Haha. Torkar vi händerna på en handduk så gör hon det också, hon torkar brickan till sin barnstol om hon får en våtservett, hon tar bort locket från sin nässpray och stoppar den i näsan, hon försöker sätta sina skor på mina fötter, hon drar i sina kläder till och från (jag drar visst lite mycket i mina leggings som envisas med att åka ner hela tiden). Hon hjälper till att packa ur matvaror när vi handlat, hon hjälper till och tömmer diskmaskinen när disken är ren osv osv osv. Det är bara så cute!!

Galet vad man saknar sin lilla buskorv medan man är på jobbet! Jag kan knappt kolla på foton på henne utan att bli lätt nervsjuk.

Inga kommentarer: