tisdag 3 augusti 2010

Noll motivation

Trött och seg och helt utan ork.. Tänkte precis skriva och klaga på vädret igen, men jag lämnar det, vädret är inte ens värt energin att klaga på.

Vill istället ge ett litet filmtips till er som kanske känner att ni vill bli mörkrädda på riktigt! Ibland blir jag nästan arg på mig själv och min envishet, för jag hade blivit förvarnad att den var riktigt läskig men likförbannat skulle jag ju absolut se den! Dumma, dumma jag.. Det hjälpte liksom inte att jag kollade på den på förmiddagen igår, jag var livrädd när det var sovdags igårkväll ändå! Tur man har en räddare i nöden som kom och ställde upp som sovsällis, trots att klockan var mycket och han skulle upp och jobba. Hur snäll får man vara?!?!?! Känner mig superfjantig, men den där filmen ger mig verkligen kalla kårar. Gulligt av honom att komma springades till min undsättning trots att jag vet själv att jag är störtlöjlig.

Jag är vanligtvis inte särskilt mörkrädd och brukar inte känna mig så harig när jag ska sova ensam i min lägenhet. Trots att jag bor granne med en kyrkogård i ett hus som är byggt 1915 så har jag inte känt mig skraj tidigare.. förrän nu då...

Så vilken film då? "The Haunting in Connecticut"
För alla som ens det minsta tror på spöken eller osaliga andar, även för de som inte tror faktiskt, så är den HEMSK! Usch... Gillade filmen jättemycket men jag kommer lyssna efter ljud ett bra tag framöver och inte våga öppna ögonen i mörkret.

Idag kommer det inte bli många knop gjorda. Tog en lång dusch och hamnade återigen här på soffan, så spännande det kan bli med andra ord. Avslutar dagen sen med tvättid mellan 19-23 enbart för att göra den här tisdagen till en sån dag som tisdagar vanligtvis är; skitdag!

Inga kommentarer: