tisdag 29 maj 2012

Man ska inte ropa hej..

Mina knän mådde inte alltför bra av kombinationen innebandy på fredag och timmar av gräsklippning på lördag. Kände på mig att jag skulle bli nedskälld av sjukgymnasten så jag avstod att berätta precis hela sanningen om helgens bravader. Fick knäna tok-tejpade igår och med ens känns det lättare att leva igen! Måste skärpa mig och inte anstränga dem för mycket, inte ens fast det är nåt kul som lockar. Bara att köra mina övningar och sakta, sakta se till att de blir bättre..

Just nu längtar jag till nästa vecka! Har tagit ledigt klämdagarna efter nationaldagen så det blir massor med underbara dagar i vårt underbara hem!! Ska nog sätta igång med sovrummet nu, en gång för alla! Har ju sagt det så många gånger men just nu sover vi i gästrummet och min sömn är helt obefintlig! Verkar ju inte som att vädret tänker vara på sin bästa sida heller så det är lika bra att fortsätta jobba inomhus och köra trädgårdsarbete när solen skiner. Har fått massvis med plantor av min kära mor som vi ska hitta plats för i trädgården.. längtar tills vi får varma, solmogna jordgubbar!!


Inga kommentarer: